Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Φεγγαράκι μου λαμπρό

Καλησπέρα!
Φαντάζομαι πώς όλοι γνωρίζετε το τραγουδάκι "Φεγγαράκι μου λαμπρό"το ίδιο και ο γιος μου, που  σήμερα αποφάσισε να μιλήσει μαζί με το φεγγαράκι.
 Πριν λίγο βγήκε στη βεράντα κοίταξε ψηλά και  το είδε, τότε  άρχισε να το χαιρετάει  και να του εύχεται καλό δρόμο γιατί όπως  μου είπε  θα φύγει και τη θέση του θα πάρει ο ήλιος.
Δεν του ήταν όμως αρκετό οπότε ξαναβγήκε   έπειτα από λίγο και  λέει στο φεγγάρι  να πάει  στο σχολειό και όταν γυρίσει να του πει τι έμαθε, (μην κάνουν διπλό κόπο αφού πάει που πάει το φεγγάρι  δεν χρειάζεται  να πάει και ο μικρός μελετηρός μου γιος)
Τώρα το φεγγάρι του λέει πώς δεν θέλει να πάει σχολείο, και η μάνα του είναι αστέρι.
Να ανησυχήσω ή όχι;
     photo via: http://www.otherside.gr/2012/02/paizontas-me-to-feggari/




                                                                                                            

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αφήστε τον καρπό σας εδώ