Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Smurfs

Καλησπέρα και πάλι το ξέρω γίνομαι κουραστική με την απαισιοδοξία μου και την μιζέρια μου, αλλά δεν αντέχω άλλο θα το πω και αυτό.
Χριστούγεννα ήρθαν πάλι μαζί και οι Πρωτοχρονιά και όλοι βρίσκονται σε οργασμό δημιουργίας ευδιαθεσίας, ξεγνοιασιάς και αισιοδοξίας, δεν μπορώ, δεν μπορώ να ακολουθήσω βρε παιδί μου, θα ήταν ψέμα αν έλεγα πόσο πολύ μου αρέσουν όλα αυτά και πόσο πολύ τα χαίρομαι, ποσό αδημονώ να στολίσουμε και φέτος το δέντρο το σπίτι την ψυχή μας, τι όμορφα που μυρίζουν τα φρεσκοψημένα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες τι καλά που θα περάσουμε και φέτος τις γιορτινές μέρες!!!!
Γιατί πότε ξανάπεράσαμε καλά και θα περάσουμε και φέτος;
Είναι μια διαδικασία ρουτίνας, επισκέψεις, ματς- μουτς, χρόνια πολλά και καλά ακόμα και αν τον άλλο ούτε που γουστάρω να τον δω, όχι να του ευχηθώ, αλλά το προστάζει η σωστή συμπεριφορά και τρόποι ευγενείας που μας διακρίνουν όλους και ιδικά τις μέρες αυτές που τα ξεχνάμε όλα συγχωρούμε τα πάντα έστω για λίγο,  βάζουμε το καλό μας πρόσωπο  και πάμε...
Άσε μας καλέ δεν θέλω,ούτε έχω, τέτοια διάθεση και μου την δίνει που όλοι μα όλοι γράφουν και ξαναγράφουν πώς θα στολίσουν το σπίτι τους, τι θα ετοιμάσουν για την γλυκιά τους οικογένεια την τρομερή παρέα τους,  πετυχημένες συνταγές από διακόσμηση μέχρι τι θα πεις και τι θα φορέσεις για τούτες τις μέρες για να βγεις ασπροπρόσωπη λες και είναι οι ποιο καταλυτικές μέρες όλου του χρόνου, ρε συνέλθετε λίγο δεν ζω εγώ σε άλλο πλανήτη αλλά εσείς...

Φυσικά αν ήμουν στρούμφ θα ήμουν...
ο Γκρινιάρης ποιος άλλος;;

2 σχόλια:

  1. Θα σου πρότεινα να αρχίσεις να στολίζεις το σπιτάκι σου όχι για τους άλλους αλλά για σένα και το παιδάκι σου και ίσως τότε να νιώσεις καλύτερα!!!Προβλήματα έχουμε όλοι αλλά πρέπει πάντα να προσπαθούμε για το καλύτερο και πολύ περισσότερο γιατί το χρωστάμε στα παιδιά μας. Σκέψου τη χαρά του μικρού αν καθίσετε μαζί και κάνετε απλά στολιδάκια και αρχίσετε να στολίζετε το σπίτι σας!!!Νομίζω ότι τα γέλια και η χαρά του θα σε απζημιώσουν!!!Πολλά φιλιά και καλή δύναμη!!!Περιμένω να δω μια πιο χαρούμενη και αισιόδοξη ανάρτηση γιατί έχεις ένα ανεκτίμητο θησαυρό το ΓΙΟ σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Kiki, θα προσπαθήσω να αποβάλω όλο αυτό τον αρνητισμό που με καταβάλει τον τελευταίο καιρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή

αφήστε τον καρπό σας εδώ