Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Από Δευτέρα

Κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ και ενώ είμαι στο κρεβάτι μου, κάνω όνειρα για την επόμενη μέρα, σκέφτομαι πώς θα την κάνω ποιο δημιουργική, αντί να περνώ την ώρα σερφάροντας στο internet, υπόσχομαι στον εαυτό μου, ότι θα περνώ ποιο ποιοτικό χρόνο με το παιδί μου, θα του μάθω ότι ξέρω και θα ψάξω για άλλα που δεν γνωρίζω να του τα μεταδώσω, εχω στο νου μου να κατασκευάσω διάφορα πράγματα, να ζωγραφίσω κάτι, να βγω να πάω μια βόλτα με τη φωτογραφική μου μηχανή και να αποθανατίσω  οτι μου τραβήξει την προσοχή, να κρατάω το σπίτι μου ποιο τακτικό, καμιά φορά σκέφτομαι να κόψω το κάπνισμα...
Και όμως τίποτα απο όλα αυτά δεν εφαρμόζω, μόλις ξυπνήσω το πρωί θέλω μια κούπα με καφέ και τέσσερα ή και παραπάνω τσιγάρα, αφήνω το παιδί μου στο έλεος του, και το μαλώνω που αρχίζει να κάνει "ζημιές", ενώ εγώ σερφάρω αμέριμνη, μέχρι  να έρθει η ώρα να φτιάξω κάνα φαι, να καθαρίσω λίγο,αλλά όχι να τακτοποιήσω τα ρούχα που είναι 3 μέρες μπορεί και παραπάνω στην λεκάνη, γιατί λέω άστα και αύριο δεν χάθηκε ο κόσμος..., όσο για τις κατασκευές, τη ζωγραφική η την βόλτα ούτε πού το θυμάμαι ποια... είναι όπως όταν θέλουμε να ξεκινήσουμε δίαιτα...
Από Δευτέρα...
Από Δευτέρα λοιπόν ελπίζω μόνο να μην είναι πολύ μακριά εκείνη η Δευτέρα και φτάσω τα εκατό χωρίς να έχω κάνει τίποτα από όλα αυτά που σκέφτομαι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αφήστε τον καρπό σας εδώ