Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Φράουλα

Φράουλα η αγαπημένη των περισσοτέρων διότι έχει υπέροχη γλυκιά γεύση και συναρπαστικό χρώμα.
 Πέρυσι είχα φτιάξει δοκιμαστικά φράουλα μαρμελάδα, περιττό να σας πω πώς τέτοια μαρμελάδα δεν έχω βρει σε κανένα σούπερ ή μίνι μάρκετ ή οπουδήποτε  και δεν βλογάω τα γένια μου, όσοι λίγο με ξέρουν είμαι ακριβώς το αντίθετο, αλλά πραγματικά ήταν υπέροχη, δυστυχώς όμως η ποσότητα ήταν πολύ μικρή, μισό βαζάκι, μιας και ήταν πειραματικό το στάδιο δεν έφτιαξα πολύ, εννοείτε την έφαγα μονή μου δεν άφησα κανένα άλλο να ακουμπήσει.
Θα προσπαθήσω να την κάνω και φέτος μόλις θα έχω στα χέρια μου τις πρώτες φράουλες, αν και δεν είμαι τόσο αισιόδοξη για το αποτέλεσμα, συνήθως τα καλά, ωραία και νόστιμα πετυχαίνουν μια μόνο φορά, σε μένα τουλάχιστον, αλλά δεν απογοητεύομαι θα το κάνω.
Λοιπόν γλυκά μου φραουλάκια σας καλημερίζω με ένα υπέροχο  πορφυρό, διάφανο, καταπληκτικό, γλυκό χρώμα όπως της φράουλας!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αφήστε τον καρπό σας εδώ