Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

πακέτο

Παραμονή Χριστουγέννων αργά το απόγευμα  επιστρέφοντας ο καλός μου  μου δίνει  ένα μεγάλο φάκελο και μου λέει ότι το βρήκε έξω, άραγε από το πρωί ήταν εκεί και δεν το είχα δει; Δεν έχει σημασία αυτό αλλά το πακέτο, ο αποστολέας και το περιεχόμενό του.
Ήταν λοιπόν από ένα πρόσωπο που αγαπώ πολύ μας χωρίζουν ατελείωτα χιλιόμετρα αλλά πάντα την σκέφτομαι και μου λείπει πάρα μα πάρα πολύ.
 Συγκινήθηκα τρομερά αφενός γιατί σπάνια παίρνω δώρα έκπληξη και αφετέρου γιατί όπως ξανά είπα η αποστολέας είναι ένα σημαντικό πρόσωπο για μένα, όσο δε για το περιεχόμενο με άγγιξε γιατί είναι κάτι που λατρεύω δλδ τα σαπούνια και εκείνο έμοιαζε με φρουτένια γαρνιρισμένη τούρτα , όσο δε για το άρωμα δεν το συζητώ υπέροχο, η χειροποίητη κάρτα είναι φανταστική, φυσικά δεν έχω δει όμοια της με τόσο ζωντανά χρώματα, επίσης ένα καταπληκτικό χειροποίητο γούρι που το στόλισα αμέσως στο δέντρο και του έδωσε μια νέα νότα ύπαρξης, και φυσικά το αποκορύφωμα ήταν μια λαχταριστή σοκολάτα για το γιο μου που αφού επιτέλους την ξετύλιξε ξεφώνισε: οοοοο!  παναγιά μου θα τρελαθώ!!
Θέλετε τίποτα καλύτερο από τις συγκινήσεις που μπορεί να προκαλέσει ένα χριστουγεννιάτικο και μάλιστα ανέλπιστο πακέτο;;;

Φιλάκια πολλά και καλή χρονιά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αφήστε τον καρπό σας εδώ